Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ett mysigt hus

Längs en av promenadvägarna vi brukar ta jag och syrran finns ett mysigt hus. Det ser i alla fall mysigt ut på utsidan, med en ganska stor tomt och fin utebelysning. Hur det ser ut inomhus har jag ingen aning om, men det är säkert mysigt där också. Jag kan ju inte direkt knacka på och fråga om jag får komma in och titta bara för att det ser ut att vara ett mysigt hus. 
Det ligger längs en ganska stor väg, men en bit in från vägen så man behöver inte vara rädd att barn och hundar ska rusa ut på vägen. Jag skulle jättegärna bo där. Det ligger väl ca 20 minuters promenad från där vi bor nu, så vi skulle ju fortfarande ha ganska nära till mataffär och in till stan. Men lika lite som jag kan knacka på och fråga om jag får komma in och titta kan jag fråga om de har tänkt flytta snart. Vi har ju ändå inte möjlighet att ha ett hus just nu, men nån gång i framtiden kanske. Vi får väl lla lite utkik och se om det dyker upp en annons på huset nån gång.

Kommentarer
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

hehe okej :p hur mår du idag då?

2011-01-11 @ 17:15:43
URL: http://Viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0