Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mycket promenader

När jag skrev inlägget Vackert men kallt var det 26 minusgrader. Senare samma dag blev så mycket som 30 grader. Det är den kallaste dagen på hela vintern. Det ha varit en väldigt kallt vinter den här gången. Men igår var det i alla fall väldigt behagligt med 9 minusgrader och det blev en hel del promenader. Först fram och tillbaka till förskolan, sen fram och tillbaka till stan. Sen fram och tillbaka till förskolan igen och så en längre promenad med hunden på kvällen. Det blev nog 1 mil igår igen.
 Jag känner mig så duktig när jag är ute och går så mycket. Jag tycker ju om att vara ute och gå, men det är inte alltid det känns så lockande. Speciellt inte när det är kallt. Men det känns ändå bra att komma ut så mycket och jag är så där härligt slut på kvällen. idag är dey lite kallare igen, 18 minusgrader, så det blir inte så mycket mer än att gå fram och tillbaka till förskolan för lämning och hämtning och sen kvällspromenaden med hunden. Men det räcker ju bra det också.

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Ne den fanns ju bara över sommaren, jaa jordgubbar och choklad är gott men inte den chokladen hehe :)

2011-01-18 @ 10:19:54
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Oj, 30 grader är riktigt kallt!! Haha

2011-01-18 @ 13:07:39
URL: http://elingabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0