Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uppsatsen är inlämnad!

Uppsatsen är äntligen inlämnad! Den skulle egentligen ha varit inlämnad för några timmar sen men allt krånglade, internetanslutningen, cambro, studentmailen och min hotmail. Under flera timmar har det hållit på. Redan vid 14-15-tiden började det krångla så det har varit en lång stund då jag inte kunnat komma in på det jag velat och behövt komma in på. Nu har jag i alla fall fått iväg uppsatsen. Efter väldigt mycket stress och frustration är den äntligen inlämnad. Jag fick ett släng av ångest när jag skulle klicka iväg den som jag alltid får, men inte lika mycket som jag brukar. Det berodde väl på att jag var så less på allt krångel. Jag ville bara ha iväg den så att det kunde vara över sen. Imorgon får vi schemat för opponeringen och vilken uppsats vi ska opponera på.

Kommentarer
Postat av: Lola

Spännande att se hur det går! Hoppas du får nån lätt att opponera på!

2011-01-05 @ 21:04:10
Postat av: Josefin

Vad är det du läser? =)

2011-01-05 @ 21:19:15
URL: http://josefinskriver.blogspot.com
Postat av: Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING

Svar: Ja de vore inte fel altså ;D i stockholm, uttran heter stället :p

2011-01-05 @ 22:31:02
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0