Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vackert men kallt

Solen lyser och det är så vackert väder ute idag. K pratade tidigare om att ta en långpromenad med hunden men vi fick båda en liten chock när vi såg hur kallt det är ute. Det ser så härligt ut,  men det är 26 minusgrader. Hade det inte varit så kallt hade det varit perfekt med en lång promenad i skogen eller längs gångvägen mot Tuvan.jag hade gärna gett mig ut på en riktigt l¨n Nu blir det ingen sån där jättelång promenad, men ut måste man ju i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Satu & My Baby Dolls

Hej! Tack för att du kikade in hos mig! =)



Vilken fin bild! Brrr, riktigt kallt med andra ord! Jag längtar till våren/sommaren som en tok nu!



P.S Beklgara bortgången av din farfar...:(

2011-01-16 @ 21:50:46
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0