Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lördag

Hade lördag när jag vaknade imorse. Lite trist att komma på att det bara var onsdag. Iochförsig kallas det ju för "lill-lördag" så det var väl nästan rätt ändå..... Imorgon är det ju torsdag så vi närmar oss ju lördag i alla fall.
Nästan hela dagen har det känts som att klockan har varit mycket mer än den varit.  Men det jar varit en bra dag i alla fall. Träffade mamma på stan och åt lunch och shoppade lite. Sen har jag jag sjungit och dansat lite med M. hon tycker verkligen om musik.  Så fort man sätter igång lite musik eller börjar nynna på nån melodi börjar hon dansa lite. Ibland vill hon själv sätta igång stereon. Biblioteket har börjat med fredagsleken på våren också och det är bara några gånger kvar nu så jag ska se till att komma iväg på det. Hon kommer tycka mycket om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0