Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 minuters meditation: Konsten att varva ner

K har använt sig av en bok som heter 5 minuters meditation: Konsten att varva ner till en skoluppgift och jag har också kikat i den. Det är en väldigt behändig liten bok som ryms i byxfickan om man vill. Den är också väldigt lättläst och har enkla men bra tips på hur man kam varva ner och stressa mindre med hjälp av meditation. Jag har alltid tänkt att det är lite omständigt att meditera men boken visar att det inte alls är det. Jag blev lite intresserad av att prova och ska ta och göra det också. Jag är så bra på att stressa upp mig över olika saker och ting och kan dessutom bli lite glömsk när jag stressar så jag tror att den här boken kan vara ganska bra för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0