Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

På en liten promenad

När jag var ute med hunden häromdan var det plötsligt två änder som passerade över gångvägen, bara nån meter framför mig. Det har jag aldrig varit meed om förut, det var faktiskt lite häftigt. Såg dem lite senare under dagen när jag och syrran skulle gå in till stan., Då var de flera stycken som hade hittat till två stora vattensamlingar på grönytan mellan gångvägen och vägen. De såg lite malplacerade ut, men de brukar ju ta sig till vattensamlingar så där och jag har varit med om det flera gånger som yngre.
Jag och K gick förbi samma ställe på vår kvällspromenad igår kväll och då var de fortfarande kvar. De stannar kanske ett tag till, det är ganska mycket vatten där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0