Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En liten dejt

Jag och K tog oss en härlig promenad in till stan igår kväll för att gå och äta på Tatung. Det var inte så mycket folk där men det var bara trevligt. Jag var så modig, jag vågade faktiskt beställa nåt annat än fyra små rätter. Äter ju alltid det annars men nu blev det stekt kyckling med cashewnötter istället. Det hade gärna fått vara mer nötter men annars var det riktigt gott. Jag sneglade ändå lite avundsjukt på K:s mat, fyra små rätter, och fick en räka av honom. Nästa gång blir det nog fyra små rätter i alla fall. Det är ju så gott. Efter mat coh efterrätt tog vi oss en trevig promenad hem igen. Det var betydligt svalare då, men fortfarande väldigt härligt ute. Hade det inte varit så sent när vi kom hem hade nog tagit oss en ännu längre promenad, men det var dags att natta M och hon var riktigt trött när vi kom hem så hon somnade ganska fort. Det var jättehärligt att komma ifrån vardagen lite och göra något annat en stund. Nu är vi tillbaka där igen och det känns bra det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0