Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En promenad i regnet

Jag tog en promenad i regnet. Jag trodde att jag skulle bli jätteblöt om benen men tack vare ett paraply klarade jag mig från det.(regnbyxorna har rymt, därför hade jag inte några såna på mig). Det enda jag blev blöt om är fötterna. Jag fick byta sockar när jag kom hem och ställa skorna på tork.
Jag var ganska ensam under min promenad. Jag såg inte en människa förrän jag kom in till stan, efter en halvtimme ungefär. Jag tyckte lite synd om dem som stod och väntade på bussen. Trästockfestivalen är över nu så de ska väl åka hem igen var nu det är. Bilar såg jag en hel del av. Det var jättemycket trafik och alla verkade fara åt samma håll. Men som sagt, festivalen är ju över nu.
Jag hade pratat lite om att gå på loppisen idag, men det var nog lika bra att det inte blev av med tanke på vädret. det är inte säkert att det är så många där heller eftersom det regnar så mycket. Jag såg en skylt om Byske marknad och det hade jag  också velat fara på. Det är sista dagen idag men inte heller det blir av eftersom det regnar. Kan inte vara så kul att stå på en marknad eller loppis när det är sånt här väder.
Det kan vara ganska  mysigt med regn, om man är inomhus. När man måste vara ute i det är det inte lika kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0