Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fredag

Jag hade fredag hela dan igår, men det är ju idag det är fredag. Börjar tappa kollen på dagarna igen. Men än så länge gör det ju inte så mycket.
Min faster kom till stan igår så pappa kom och hämtade mig på förmiddagen och så åkte vi till farfar för att hälsa på lite. Det var första gången C fick se M. M såg väldigt fundersam ut innan hon bestämde sig för att C var helt okej och till och med riktigt rolig. Det blev lite bus och en hel del leenden och lite skratt. Hon är ju ganska lättroad, den lilla damen, samtidigt som hon är en som gärna iakttar och funderar. Hon kommer nog bli en riktig tänkare när hon växer upp. Det var kul att få visa upp henne. Hon börjar ju bli ganska stor. Tänk att jag var ett år när jag var lika lång som hon är nu.
Ni ligger hon och sover och jag såg Bröllopsduellen. Jag har sett lite grann av den förut, men då hann jag bara med slutet.  Den handlar om två tjejer som varit bästa vänner hela livet. De ska båda två gifta sig, på samma dag och samma tid. Istället för att glädjas åt varandra blir det fiender i försöken att få det perfekta bröllopet. Den var ganska bra. Jag gillar den här typen av filmer.
Nu ska jag försöka komma ihåg att det är fredag resten av dagen också. Och imorgon är det lördag.

Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-07-16 @ 19:26:56
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0