Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nu börjar jag träna

Nu har det gått 8 månader sen vår lilla M kom till världen. Jag är nöjd med min vikt och så efter förlossningen men jag vill komma i form igen och det börjar verkligen vara på tiden att ta tag i det nu. Jag har tänkt på det ett bra tag men aldrig kommit mig för. Nu har jag i alla fall hittat några övningar som ska ge fastare rumpa, plattare mage och vältränade ben. Jag provade benövningarna för ett tag sen och det brände ganska bra ,så de ska nog ge bra resultat. Ska lägga till armhävningar till mitt lilla träningsprogram också. Och så skulle jag haft nån övning för att stärka ryggen. Men mest av allt behöver jag hjälp med motivationen. Kanske därför jag skriver om det här också, nu måste jag ju träna.

Kommentarer
Postat av: Lola

Mm, det är la bara att köra på då! Har ni råd så kan säkert wii spelet med plattan hjälpa jättemycket. Den siktar jag på att köpa.

2010-07-01 @ 20:14:50
Postat av: Anonym

Kul att du är med :D

Allt bra?

2010-07-02 @ 15:02:22
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0