Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Födelsedagsfika

K fyllde ju år i fredags och våra familjer har kommit och fikat i helgen. Jag hade bakat en tigerkaka, skurna chokladkakor, kolakakor, syltgrottor, och gjort en drömtårta som jag bredde grädde över och sen siktade jag lite kakao över grädden så att det blev som en tårta. Det blev jättegott alltihop. Tyvärr blir det inga bilder på det, för minneskortet satt så klart inte i kameran när jag tog korten.....
Det togs i alla fall lite andra bilder när minneskortet satt i, och det blev ganska bra. Vi ska framkalla dem sen och sätta in i fotoalbumet. Det var trevligt att ha dem här och M fick massa människor att titta på. Hon ville också fika lite men hon fick nöja sig med några majskrokar som så småningom hamnade på golvet till hundens belåtenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0