Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Välkommen till blåshålet

Min första tanke när jag kom till Umeå idag var "Välkommen till blåshålet". (uttala blåshålet med bred norrländsk dialekt. Jag och en annan tjej från Skellefteå som jag läste litteraturvetenskap med för ett par år sen började kalla Umeå för blåshålet eftersom det nästan alltid blåste när vi var där. Då blåste det både mycket och kallt och det gjorde det idag också. Det var tur att jag tog med mig min andra jacka, för den behövdes. Det var lite härligare här hemma, men det har blåst en del här också.
Jag har förresten skrivit om det förrut, men jag är ju som sagt väldigt bra på att upprepa mig.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Fin header:)

2010-09-03 @ 20:17:29
URL: http://makemefly.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Skönt att du klarat dig bra i alla fall, för det är hemskt att vara sjuk! :S

2010-09-03 @ 21:10:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0