Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2011

Det är den 2 januari 2011. Det känns lite konstigt att det är ett nytt år. Men det brukar ju ta ett tag innan man vänjer sig. Speciellt när man ska lära sig att skriva det nya årtalet. Kommer nog ta ett tag innan jag skriver rätt i breven till  L. Det brukar ta ett par brev innan man kommer ihåg hur man ska skriva. I år har vi brevväxlat i 14 år...
Det känns ganska bra med ett nytt år ändå, även om jag i hemlighet börjar känna mig lite gammal. Ett nytt år och nya möjligheter. Det låter väl fint och bra? De gäller bara att ta för sig av dem också.

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

taack så mycket =)

2011-01-02 @ 16:23:49
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Kul att du är med i dagens blogg tävling :D Jag skriver till dig när vinnaren är utsedd!

2011-01-02 @ 16:23:56
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0