Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Första inlägget

Ja, då har jag också skaffat mig en sån här. Har haft en liten blogg på ett annat forum, men det ska jag lägga ner. Ville ändå ha nåntans att skriva så det blir den här bloggen istället.  Premiärinlägget nu då :) 
Har inte så mycket att skriva just för tillfället men nånstans ska man ju börja.

Sommarjobbet är slut nu, jag har bara en dag kvar. Har varit trevligt även om jag fått vara på ett helt annat område nu och mest jobbat ensam. Men jag trivs ganska bra, synd bara att jag blir så torr om händerna. Och förkyld är jag ockå, sambon har smittat mig. Det är så tråkgit att vara förkyld, hoppas det går över snabbt. Har använt en hel del näsdukar idag. Men nu är det snart helg igen i alla fall. Ska bara ta det lugnt och ha det bra. Sen är det tillbaka till verkligheten och börja söka jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0