Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Så där ja

Såg Linas Kvällsbok i fredags. Tyckte mycket om boken och det var kul att se filmen också, även om den inte var riktigt lika bra. Jag hoppas att uppföljaren också blir filmatiserad. Även om det är ungdomsböcker så tyckte jag att det var väldigt bra. Jag kände igen mig ganska mycket och det var kul.

Har äntligen kommit igång med renskrivningen igen. Sa för en vecka sen att jag skulel sitta och skriva men jag hade inte tid förrän i fredags. Nu ska jag skriva lite igen, måste ju bli klar nån gång så att jag kan skicka in den. Jag gjorde om radavståndet så den blev 20 sidor längre och det är ju bra :) Jag är själv väldigt nöjd med den här berättelsen så jag hoppas ju att de också tycket om den. Tänk att få den utgiven. Det skulle verkligen vara kul. Det är ju det jag vill. Att bli utgiven och mer eller mindre i alla fall kunna försörja mig som författare. Men det är ju långt kvar dit.

Nu har jag läst ut Söderns hetta så nu kan jag börja på nån av de andra loppis-böckerna. Har ju ett par stycken att välja på. Tycker inte om den här boken lika mycket som Bortom gryningen som också är skriven av Barbara Bickmore. Bortom gryningen fastnade jag för direkt och stäckläste så mycket jag kunde. Kunde inte låta bli att kika lite i förväg för att se hur det skulle gå och om det blev som jag ville. Söderns hetta var också bra, men jag fastnade inte lika mycket för den. Det gick lite trögt att läsa den också, men det har varit ganska mycket som gjort att jag inte har läst så mycket och det kan ju bero på det också. För när jag väl suttit och läst den så har den ju varit bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0