Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Trött....

Nu är jag lite less på jobbet. Det har varit jobbigt i veckan eftersom jag haft så ont i ryggen, men det blev i alla lite bättre efter att jag var hos sjukgymnasten. Ska dit på måndag igen och så ska jag få ett höj- och sänkbart databord. Då kan jag ju stå lite ibland och det blir ju bättre för ryggen. Får kanske börja på gym igen och träna upp ryggmusklerna. Nåt måste jag i alla fall göra. Fick några övningar att göra så det gäller bara att komma ihåg/ orka göra dem.

Gick ju växelutbildningen i veckan. Har gått ganska bra, men jag vet inte. Vi hade ett litet prov idag, mest för att se själva hur mycket vi kan. jag fick 7.5 av 10 så det gick ju bra. De flesta började ta samtal redan igår men eftersom jag var borta i onsdags så satt jag bara och medlyssnade. Tog mina första samtal i dag och först hade jag lite lagom panik och kände mig jättestressad, men det gick lite bättre efter lunch. Men det är svårt när de inringande inte vet vem de ska prata med och man inte har en aning om var man ska koppla dem...
Jag gillar inte växeln, det är nog lite för stressigt för mig. Satt väldigt lågt skillad idag men jag fick ändå mycket samtal. Det är ju bra, men egentligen skulle jag helst bara sitta med tjänstepensionen. Får ju mycket samtal där också i så fall. Det kommer bli jättejobbigt att sitta på både det och växeln. V får se hur det går. Jag gruvar mig lite inför nästa vecka , men ska inte tänka på det över helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0