Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sådär ja

Nu har jag fått hjälp med stickningen. Jag förstod inte hur jag skulle göra men det visade sig att jag läst och tolkat instruktionerna lite fel. Så kan det bli ibland när man inte är van, men det är löst nu i alla fall så jag kan fortsätta. Jag har stickat lite grann idag men nu är jag jätteless på det där eftersom det blev så mycket problem så jag ska lägga undan det ett tag och fortsätta med boken jag håller på med istället. Ska få lite hjälp att börja med kragen på torsdag och jag tror faktiskt inte att jag ska sticka nåt mer innan dess.
Köpte ett tv-spel i veckan som jag kan roa mig lite med också, Och så har jag ett par andra som jag kan spela. Måste fortsätta med Shenmue, det är så spännande nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0