Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Silverchair

Kollade igenom mina mail från silverchairs mailinglist idag och det var ju tur, för där fanns en länk till en sida med några intervjuer och några videor där de spelar nya låtar. De finns på MySpace också fick jag veta så jag gick dit och lyssnade lite.  Det var härligt att höra nåt nytt med dem igen. Den nya skivan skiljer sig lite från det de gjort tidigare men det gör inget. Det är jättebra ändå :) Skivan finns på Ginza, gissa vem som ska ha den :)
Jag har inte lyssnat på dem på evigheter men jag ska absolut börja göra det igen. Jag har alla deras tidigare skivor så jag får lyssna på dem till jag beställt den nya skiva, i alla fall de två senaste för de är bäst.
Längtar verkligen till jag har den. Har väntat länge på att det ska komma nåt nytt från dem. 
Ska börja kolla deras hensida lite mer regelbundet igen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0