Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Har fått jobb

Jag har fått jobb! :) Hej då af. *vink., vink* Så härligt att slippa den där jobbgaranti/praktikgrejen.
Jag ringde för några veckor sen och då var han lite osäker och sa att jag skulle höra av mig igen. Så jag ringde igår och vi pratade lite. Han frågade igen om jag hade bil, och det har jag ju inte, men han sa " Vad fan, det får går ändå. Kan du komma imorgon?" Så jag var där ca 6.45 i morse och har jobabt 9 timmar idag. Det blev ltie övertid så att vi skulle hinna allt som skulle göras.
Så jag är tillbaka som lokalvårdare igen. Ville ju helst undvika det, men det är i alla fall ett jobb, och ett jobb som jag ändå trivs ganska bra med. Det känns jättebra, Kul att komma ut och träffa lite folk och inte bara sitta och dega i lägenheten hela tiden. Och de jag ska jobba med verkar väldigt trevliga. En av tjejerna har jag jobbat med tidigare, fast på ett annat städföretag. Vi pratade inte så mycket då, men jag följde henne hela dagen idag och hon var jättetrevlig. Vet inte vad som händer imorgon, men jag har ett jobb i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Madde

Och hade jag läst ordentligt så hade jag sett att du fått ett jobb *skäms på mej* Grattis iaf!! :-)

2008-04-16 @ 18:52:41
URL: http://madelin82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0