Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inlåst

Jag och syrran var och hyrde film igår. Vi hade tänkt se You got served, men vi hittade inte den så det blev Step up igen istället. Har sett den tre gånger nu tror jag, men jag gillar den.
När vi kom hem så var syrran mycket snabbare än jag på att ta sig ut ur bilen, hon hade hunnit kliva ut och låsa innan jag ens fått av mig bältet. Och dum som man är så fattar man inte att man kan låsa upp själv, utan jag bankade på rutan så att hon skulle släppa ut mig :D
Det har hänt nåt liknande en gång förut, men då var det ytterdörren till huset det handlade om. Det är många år sen nu, vi var inte så gamla då. Vi var på väg nånstans och alla gick ut til bilen och ytterdörren låstes. Men syrran hade blivit kvar inne och bankade på dörren så att vi skulle släppa ut henne. Samma där, man fattar inte att man faktiskt kan öppna dörren själv. :) Man får väl lite hjärnsläpp en sån där gång, antar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0