Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Så irriterande

Igår hade jag verkligen inte tekniken på min sida. Syrran har köpt en film som hoppade väldigt mycket på deras dvd så jag tog med mig min xbox 360 för att se om det gick bättre med den. Och det gjorde det ju naturligtvis inte. Vi fick inte ens igång den... Den gick igång men vi lyckades inte få nån bild.  Det spelade ingen roll hur vi kopplade eller vilken kanal vi försökte med, det ville inte. Så vi for hem till mig igen och jag kopplade in alla sladdar igen. Och självklart fungerade det inte då heller. Fick ingen bild nu heller. Väldigt mystiskt. Nu visste jag i alla fall vilken kanal det skulle vara på men det hjälpte ju inte. Hade inte såna här problem första gången jag skulle koppla in den. Då var det bara att sätta i kontakterna och hitta kanalen. Som tur var så har vi en xbox  också, så vi kunde i alla fall se filmen, efter många om men. Känner mig fruktansvärt oteknisk just nu. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0