Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Scrap booking

Det ska jag börja med. Köpte ett startkit idag. Var först på Lagergrens och hittade massa grejer som jag ville ha., men det skulle bli ganska dyrt, så jag lät bli. Funderade på att kanske beställa på internet istället. Men vi gick förbi Chlas Olssons och där hittade jag det här startkitet med nästan allt jag ville ha och för mycket mindre pengar.
Tyvärr så blev det lite problem sen, för vi har inget bläck i våran skrivare, internet fungerade inte hos mina föräldrar och jag hade inte lagt in bilderna på mitt usb-minne som jag trott. Så jag försöka lösa det på annat sätt tills vidare istället. Jag tror att jag vet på ett ungefär hur jag ska börja, men jag får fundera lite till så att jag får till det bra. Vill ju att det ska bli en snygg bok, en bok om oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0