Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grattis

Igår fyllde jag och syster yster 25 år.  Börjar nästan känna mig lite gammal. Nej, men nu är man vuxen på riktigt. Eller nåt. Vi firade bara tillsammans med våra föräldrar eftersom jag är förkyld fortfarande, men vi for förbi mormor och morfar en sväng också. Får väl bjuda de andra på fika en annan gång. Idag ska M och hennes kille komma och fika. Det ska bli kul för vi har inte träffat honom än. Och imorgon kommer kanske K:s familj. Vi får se hur det passar.
Jag fick bra saker i födelsedagspresent. Nya skålar och talltikar (jättefina i svart och vitt), två svarta bordstabletter, ett scrapbooking kit, pengar, en kakbok och cd-singel som jag ville ha;  Curley Sue med Takida.
Tittade i kakboken igår kväll, och här ska bakas! :) Hittade hur mycket som helst i den som jag vill göra. Får ta ett recept  taget och prova mig igen boken lite eftersom.
Började på en ny LO igår kväll också. Använde kitet jag fickoch det finns jättemycket små dekorationsgrejer i det så jag har lite nytt att pyssla med. Lånade lite från LO'n som fanns på kitets framsida, blev lite inspirerad av det. Det kommer bli jättebra när jag är klar. Ska köpa lite nya scrap grejer sen också, behöver ju bla annat ett nytt album. Har ju lite engar att lägga på det nu i alla fall.
Ska köpa lite nya kläder också. Det behöver jag. Speciellt byxor.

Jag och sambon firade 2 år tillsammans igår. Det har redan gått två år. Som jag har sagt flera gånger så känns det ibland som mycket mer, och det kan han också tycka. Sambos har vi varit i snart 1.5 år. Det är så härligt att vara med honom!  Jag älskar honom så mycket!
Vi var på matfesten igår tillsammans med hans mamma och åt renkött i tunnbröd och kebabspett med nudlar. Det fanns mer vi ville prova också, men både jag och K var fortfarande mätta efter den sena tacos-lunchen hos mamma och pappa. Man får ju sån beslutsångest också när det är så mycket att välja mellan. Men gott var det. Vi pratade lite om att kanske gå dit idag också, men jag tror inte att vi hinner det.

Kommentarer
Postat av: Lola

Grattis!

2008-08-24 @ 16:51:00
URL: http://deccati.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0