Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beslutsångest

Två veckor kvar innan vi flyttar. Så spännande, och så mycket kvar att göra.  Massor av grejer att packa ner. Men jag har i alla fall ordnat när vi ska hämta nycklarna. Försökte ringa om bredbandet igår och jag skulle bli uppringd, men har inte blivit det än. Jag börjar förstå varför folk inte tycker om det där företaget. Kanske ska säga upp det i alla fall och teckna nytt. Fast då tar det väl en evighet att få det gjort också....

Har hittat ett jobb där borta som jag vill ha. Helt perfekt för mig, precis det jag vill jobba med. Det är ett vikariat på 6 månader. Men ett av kraven är att man ska ha gått utbildningen jag ska gå så jag kommer nog inte att få det. Men jag är väldigt sugen på att söka. Får jag inte jobbet så har jag ju utbildningen och om jag mot förmodan skulle få det så får väl utbildningen vänta ett år till. Men vi flyttar ju just för att jag ska plugga. Så jag vet inte. Jag får väl skriva en jättebra ansökan och hoppas att de vill ha mig ändå och se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du får jobbet sen:)

2008-08-14 @ 22:05:03
URL: http://ungmamma89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0