Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Stugan

Vi åkte till hans mormor och mordars stuga i helgen och hans kusin var också med. Det är så mysigt där och naturen är väldigt fin. Jag tog nåra bilder som ska bli till Lo's sen. Ska bli kul att scrappa lite igen, det var ett tag sen nu. 
Det blev lite jobb där borta eftersom vi skulle hjälpa till att rensa ur en gammal lada i sambons barndomshem. Han bodde där när han var riktigt liten och även hans mormor och morfar och farmor och farfar har bott där. Det var jättemysigt i den byn men det står många hus tomma. Kanske ska köpa ett där sen... :) Men det är ganska långt från allting så vi får väl se. 
Fiskat har vi också gjort och vi fick en halv hink med fisk. Det var mest N som fick fisk och jag tapapde tålamodet lite när det inte nappade så bra för mig. Men både N och K fick två riktigt stora fiskar, annars var det mest lite mindre men ändå matstorlek. 
Vi spelade kubb ena kvällen, men jag glömde ta kort på det. N vann båda gångerna men det var ganska kul ändå. Boccia började vi spela, men det blev bara en omgång för vi skulle klippa gräsmattan och sen glömdes det bort. Vi får väl fortsätta den matchen en annan gång istället.  
Det var jättehärligt att vara där för några dagar. Synd att vi inte kunnat vara där mer i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0