Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jag vill....

När jag var liten brukade jag tänka att jag ville vara speciell på nåt sätt. Men det är jag ju redan för jag är ju jag, och jag är jättebra ;) För min familj och min sambo är jag ju speciell eftersom de älskar mig och det är ju så det ska vara.
Men det en del saker jag skulle vilja ändra på i mitt liv. Inget drastiskt, men jag skulle vilja var lite modigare, våga lite mer. För jag vet att jag kan om jag bara vågar våga. Uppleva nya saker och ta för mig lite mer.
Jag vill starta eget, kanske ha en webbshop av nåt slag. 
 jag vill sälja mina smycken som jag gör och saker som jag stickat/virkat.
Jag vill få mina böcker utgivna, jag vill ge ut en diktbok.
Jag vill ut och resa.
Jag vill förlova mig och gifta mig.
Jag vill ha en stor gård på landet med en underbar trädgård.
Jag vill....
Jag vill...
Jag vill...

Kommentarer
Postat av: Lola

Det är bara att sätta igång då! Kanske inte tänka så mycket så du hinner bli nervös utan följa infallet o ta tag i det. Du har så bra stöd bakom dig att du inte faller handlöst om det skulle gå dåligt.

2008-12-17 @ 23:37:57
URL: http://deccati.blogspot.com
Postat av: Lola

Haha, ja =0) Nu har vi katter båda två! Hon är så fin och tjock i pälsen, som en snöleopard. Ska snart ta kort på henne. Hur mår er katt?

2008-12-18 @ 20:17:34
URL: http://deccati.blogspot.com
Postat av: Nina

Svar: Ja och när jag har schablon på bilen syns jag absolut ännu mer :)



Jag vill också tusen saker... Skulle kunna göra en lång lista själv..

2008-12-19 @ 15:55:12
URL: http://wicins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0