Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lost

Det här är en av mina favoritserier, men det är nästan så att jag börjar vara lite less ändå. Första säsongen var jättebra, andra såg jag bara början och slutet av eftersom jag inte tyckte att det var lika bra när det blev så mycket med de andra som överlevt. Men sen fastnade jag igen eftersom sambon såg serien. Det är ju en väldigt bra serie, men det är så mycket lösa trådar hela tiden och en del verkar det ta en evighet innan man får svar på.
 Man har ju i alla fall fått veta att de där från helikoptern är ute efter Ben, men jag vill ju veta varför också. Det kommer säkert dröja ett tag. Och så vill jag ju vet hur de tog sig därifrån, om nån blev kvar och varför Sayid plötsligt jobbar för Ben. Det är spännande, men samtidigt så blir jag lite less på att få veta så lite i taget. Men det är väl det som gör att man tittar också, man vill ju veta mer om hur det går för dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0