Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Det växer

Sambon har planterat lite och nu börjar det ge resultat. Han planterade en avokado (när jag var liten trodde jag att det hette advokado :) ) för ett par månader sen och stjälken har kommit upp en bra bit nu och det har kommit början till små bland. Han planaterade också trädtomater för ett par veckor sen och nu har det kommit upp där också. Det är jättekul att se hur det växer för man kan se skillnad mellan morgon och kväll.  Ska bli kul att se hur det börjar se ut när det har växt lite mer. Vi får se om det blir några tomater. Jag tror han provade passionsfrukt också, men än har det inte blivit nåt där. Men det kanske det inte blir heller.
Växterna han köpte senast har också växt en del. Det ser fortfarande ut som en liten djungel här. Skulle vilja ha en lite större lägenhet så att vi kunde ha ännu fler. När jag flyttade hit och bodde själv hade jag typ två växter i varje fönster och nu har vi hur mycket som helst. Det har smittat av sig :) Men det är mysigt med växter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0