Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Förändring

Känner att det skulle vara kul med lite förändring. Jag vill klippa mig, färga håret, pierca mig och tatuera mig. Men förmodligen blir det bara en klippning. Jag har inte haft så här långt håt på nästan 15 år så det är kul att det nu, men jag känner att det skulle vara kul med lite förändring nu. Nån häftig frisyr och så gärna lite rött i håret igen. Jag saknar det lite grann :)
 Och så skulle jag vilja ha en till piercing nånstans, kanske i örat eller näsan, och så vill jag ju gärna tatuera mig också, bak på axeln typ. Men jag har ingen aning om vilket motiv jag skulle ha och jag är osäker på om jag egentligen skulle våga. Det gör säkert jätteont och tänk om jag ångrar mig. En piercing kan man ju i alla fall ta bort. Visst man får ett litet ärr, men det syns ju knappt, en tatuering måste man ju ta bort med laser eller nåt och så får man ett stort fult märke efter det då. Njaäe, jag vet inte.
Det får bli bara håret. Det kostar ju en del det också, speciellt om jag nu ska både klippa och färga. Mitt hår brukar ju suga åt sig färgen också så det kan gå åt ganska mycket. Jag tror jag ska boka en tid snart, hoppas bara att de inte har semesterstängt nu, och så ska jag se om jag kan hitta nån snygg frisyr jag tycker om. Gärna lite spretigt,/flikigt/uppklipt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0