Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Deprimerande

Det blir ett till tråkigt inlägg om mig som sjuk. För det är jag fortfarande. Det verkar inte vilja gå över. Har haft feber och ont i halsen i en vecka nu. Halsontet är just så pass märkbart bättre, men jag lever ju på te och halstabletter.
Jag är så fruktansvärt less på att vara sjuk. Jag blir deprimerad snart om det inte blir bättre. Jag vill bli frisk!
Jag hade ingen feber när jag steg i upp i morse, men det brukar vara så. Hade slut tvättmedel och eftersom det är tvättning idag så var det bara att åka iväg och handla det. Tog bilen och var borta i en kvart, var svimfärdig när jag kom hem igen. Jag vill ju jobba nästa vecka men har ingen aning om hur det ska gå till när jag mår så här. Nu har jag ju feber igen också, fick det efter det  där. Jag orkar inte nånting. Ligger bara i soffan och läser/ser på tv eller kollar datorn en liten stund.
Jag var på vårdcentralen i torsdags och de gjorde ett halsprov och kollade feber. Provet visade ingeting så det är i alla fall inte halsfluss eller streptokocker. Det är ju bra det i alla fall. Men tänk om jag fått körtelfeber eller nåt istället. Funderar på om jag ska ringa vårdcentralen igen så att jag kanske kan få en ordentligt undersökning och kanske en sjukskrivning. Orkar inte ha det så här...!

Kommentarer
Postat av: Lola

Vad tråkigt! Hoppas det inte är nåt allvarligt bara.

2008-06-22 @ 22:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0