Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Stressigt

Det har varit stressigt i veckan och speciellt de två sista dagarna. Men det blir ju så när två är på semester och en är sjuk. Har fått jobba dubbelt i veckan eftersom jag tagit det N skulle ha tagit också. Men så har det säkert varit när jag har varit borta också. Det kändes mest jobbigt idag eftersom jag inte fick någon hjälp på morgonen, vilket jag fått tidigare dagar, och jag trodde aldrig att jag skulle hinna klart i tid, men det gick ganska bra. Jag skyndade mig mycket idag och det blev bara ca en halvtimmes övertid. När jag kom hem gick jag ut med hunden och sen la jag mig och sov några timmar.
Kommer få jobba imorgon också och det kommer säkert vara jättemycket då. Och på måndag. Det är ju stadsfesten i helgen och det kommer vara en hel del fylla. Känns inte så kul, men vad ska man göra. Jag hoppas att jag kan vila ordentligt i helgen i alla fall. Det behöver jag efter de härdagarna. Jag hoppas att N är tillbaka nästa vecka. Om inte så har jag i alla fall en dag extra på mig att blir klar med hennes då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0