Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bakat bullar

Idag har jag varit riktigt duktig. Har bakat bullar  helt själv. Har gjort bullar förut, men då har pappa hjälpt mig. Det enda han gjorde den här gången var att hjälpa till att hälla i mjölet. Jag gjorde flera med kanel och så blev det ett par med kakao också. Kanelbullarna har jag smakat på och de blev jättegoda. De med kakao har jag inte hunnit smaka på än, det får bli senare, jag är så mätt nu.
Nu har vi fulla frysen med bullpåsar och jag tror att de får vara där så att inte sockret smälter bort. Det är så tråkigt med bullar utan socker.
Nygräddade bullar och mjölk, det är nåt av det godaste som finns ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0