Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Indiana Jones och kristalldödskallens rike

Vi var och såg den i går tillsammans med sambons kusin som är här några dagar. Har sett de tidigare filmerna, förutom ettan och tyckt det var varit bra. Det var den här också, men det var en grej i handlingen som blev lite överdrivet, lite för mycket. Men annars så var den väldigt spännande och riktigt rolig på vissa ställen. Slutet öppnar ju upp för en femte film, kanske till och med en till filmserie, så vi får väl se hur det går med det.
Filmen var 2 timmar lång men det gjorde inte så mycket. Tittade på klockan några gånger, men inte för att det var tråkigt utan mer för att se hur mycekt det var kvar, hur mycket som kunde hända innan det slutade. tror jag kände mig lite stressad också eftersom jag skulle upp så tidigt idag.
Men filmen är i alla fall klart sevärd och vi kommer se den igen. Sambon skulle vilja ha alla Indiana Jones-filmerna på dvd och det låter som en bra idé tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0