Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tre dagar

Nu är det tre dagar kvar på det här stället som jag städar på på förmiddagarna. Jag har redan varit där i tre veckor, och jobbat en månad. Tiden går verkligen fort sen jag började jobba. På ett sätt ska det bli ganska skönt att bli färdig där, men samtidigt så börjar jag ju få in rutinen där nu. Det är lite både och. Men det ska i alla fall bli skönt att få sova lite längre sen.
Bara tre dagar kvar till helgen också. Börjar nedräkningen imorgon, Ska bli så skönt med helg. Det är ju så svårt att gå och sova i tid så jag ska nog ta igen lite sömn i helgen. det är jag ju bra på :)

Det har varit jätteknäppt väder idag. När vi for till Ursviken kom det plötsligt en hagelskur och sen började det snöa. O sa att det var tur att jag inte cyklade och det håller jag verkligen med om. Jag hade då inte velat cykla i sånt väder. Det blev sol igen ett tag, men sen började det snöa igen. Det är mitten av maj, och det haglar och snöar...
Det har varit mer eller mindre minusgrader de senaste dagarna när jag farit till jobbet.  Det är ju tur att det bara tar 5-10 minuter i alla fall. Har ingen varm jacka eftersom vi lämnade vintekläderna hos mina föräldrar så det blir dubbla tröjor under jackan på morgnarna. Men till lunch så brukar det vara varmare och det är ju bra. Sen blir det ju ganska mycket bilåkning så man behöver egentligen inte vara ute så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0