Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grattis mamma!

Skellefteå kommun har förlorat 101 invånare och Robertsfors kommun har fått två nya. Undrar vilka de kan vara? :)

Mamma fyllde år igår och det har firats hela helgen. I fredags kom deras grannar, på lördagen var det vännerna som firade och igår var det släkten som kom. Jag och syrran har hjälpt till att duka fram och plocka undan och sköta disken, Så vi har också haft ganska fullt upp. Det har lagats en hel del mat  i gelgen och flera tårtor har det blivit också. Det har varit jättegott. Hon fick ett par örhängen och tillhörande halsband av mig och N och K var också med på ett hörn och pappa gav henne en spabehandling som hon blev väldigt nöjd över. Hon fick smycken av några vänner också, ett jättefint vinställ och vin. Och så jättefina blommor.
Jag hade gjort en LO till henne också, men självklart glömde jag den hemma. Jag får ta med den nästa gång vi åker hem.

Hann med lite shopping i helgen också. Var in på hobbybutiken och köpte lite grejer för att göra örhängen och så lite delar till mitt halsband som jag håller på att göra. Sen gick vi in på Bokia och där hittade jag jätteguliga smyckeskit. Köpte ett av dem och så en liten rundtång till. Nästa gång jag går dit kanske jag köper ett till.
Förut var det nästan bara scrapbooking som gällde, och nu är det det här. Men det är så roligt. Och så har min scraplust rymt. Får se när den vill komma tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0