Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

High School Musical 3

Jag och syster yster var och såg den ikväll. Hoin såg den med P förra veckan och tyckte att den var så bra att hon ville se den igen nästan direkt. Och den var väldigt bra.  Jag tror faktiskt att den är den bästa av de tre filmerna. Hon hade köpt soundtracket så jag har lyssnat på låtarna innan och tyckt att det var bra, men eftersom jag inte hade sett filmen då ahde jag inget sammanhang till låtarna. Nu har jag det och tycker att det är jättebra. Bäst tycker jag är "Scream". Det var nån som ahde skrivit på nån hemsida att den scenen påminde om Footloose, och det gör den faktiskt. Jag tänkte på det när jag såg scenen, men det gör inte så mycket för den är väldigt bra. Han ska för övrigt spela huvudrollen i en nyinspelning av den filmen och det ska bli kul att se. Jag gillar den filmen.
N hade förvarnat mig om att en del grejer som man fick se i trailern inte var med i filmen och det såg jag också. Vilket jag inte$ riktigt tycker om. Det är ju lite fusk. Lite som att de gjort en vesion för trailern och en version som blir själva filmen. Men det var som sagt väldigt bra och jag vill se den igen. Kommer kanske lyssna lite på soundtracket också. :) 
Tyvärr så tappade jag linsen några gånger så jag missade några småsaker, men jag tror inte att det var så viktigt. Den har en tendens att lossna på bio verkar det som. Det har ju hänt ett par gånger nu. Och det är alltid det högra ögat.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0