Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Idol

Än en gång var det fel person som åkte ut. Men det var väl inte direkt oväntat. Jag undrar hur länge Lars ska hålla sig kvar egentligen. Äntligen fick han i alla fall lite kritik. Läste om honom i Aftonbladet idag och det verkar vara en del som håller med. Men det finns folk som ändå tycker att han är bra, och förlåt, men jag kan bara inte förstå det. Igår var verkligen droppen. Han tar upp en plats för nån annan och borde inte vara kvar. Han vill ju inte ens vinna Idol. Jag undrar varför han är emd egentligen, han verkar ju inte ens gilla programidén. Jag såg faktiskt inte hans framträdande, orkade inte ens lyssna.
Men det var några som var riktigt bra igår. Kevin var ju helt fantastik. Jag tycker bara bättre och bättre om honom och tror och hoppas att han vinner alltihop. Tycker det var riktigt häftigt att han kunde sjunga med sån inlevelse när det är på ett språk osm han just har lärt sig. Robin B gjorde sitt bästa framträdande hittills. Han var ju riktigt säker både på rösten och i scenspråket den här gången. Robin E gillar jag ju också mycket och även han gjorde bra ifrån sig. Johan kan ju låta riktigt bra när han inte ska pressa rösten och skrika så mycket. Han borde sjunga mer så där som han gjorde igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0