Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lite lugnare

Jag hade ju lite ångest tidigare idag om all kurslitteratur som inte gick att få tag på, men jag känner mig lite lugnare nu. Det lönar sig att maila läraren :) Har fått länkar så att jag kan skriva ut båda texterna, och jag håller på att skriva ut den andra nu. Det blir massa text nu ändå, men nu har jag i alla fall det som ska läsas. Det andra får jag ta senare. I den ena boken var det bara vissa kapitel vi skulle läsa och då går det säkert kopiera.
Det har gått en jäkla massa papper och bläck idag, men det får det väl vara värt då. 
Jag är ju så bra på att jaga upp mig, men jag behöver ju faktiskt inte alltid det. Det brukar ju ordna sig ändå och det gör nog nu också.  

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh, vad underbart att ha panik över studier... avundsjuk

2008-11-04 @ 13:14:20
URL: http://kanejl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0