Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Massa text...

Jag fick lite panik igår när jag såg att propositionen vi ska läsa är på nästan 300 sidor! Det går ju bra inte. Texterna till på onsdag har jag svårt att få tag i, länken till den ena fungerar inte och den andra finns typ inte att få tag på... Jippi... Lite mer panik. De andra böckerna vi ska ha senare under momentet är utlånade och går typ inte heller få tag på. Ännu mer panik. Och de där texterna till på onsdag ska vi ha till första grupparbetet också. Okej då. ..
Jag skulle ju ha gjort det här mycket tidigare och inte trott att jag skulle kunna få tag i böckerna dagen innan momentet börjar. Jag var på biblioteket i fredags och då fanns den där boken där, men jag kom dit just som de skulle stänga så jag hann inte leta reda på den. Och när jag kom dit i morse så hade den blivit utlånad. Men förhoppningsvis så är vi fler som har lite svårt att få tag i texterna, och kanske finns det nån möjlighet att få kopiera lite från nån.... Hjälp...
Jag är i alla fall klar med mina intervjuer nu. Det löste sig ju så att jag fick de tre svaren jag behövde. Så nu är den inlämnad och klar. Det känns ju bra det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0