Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söndag

Äntligen åkte Lars ut. Han var väl hyffsat bra, men det var bra att bli va med honom nu. Han passar ju itne alls där. Kevin var helt klart överlägset bra och jag gillar honom bara mer och mer. Förstår inte hur Robin E kunde hänga löst. Han var ju en av de bästa i fredags. Men jag tycker att svenska folket har röstat så konstigt i år så det är väl inte så konstigt att de bra hamnar där också.

Hyrde en film igår tillsammans med syrran. Vi såg Step up 2 The Streets. Den påminde lite om första filmen, men bara lite grann, det var ju en annan historia den här gången. Det var lite kul att han från första filmen var med i början av den här. Fast jag kände först inte igen honom.
Det är en jättebra film och jag blir ju så danssugen.! Jag vill också kunna dansa så där. Och det säger jag nästan varje gång jag ser en sån här film :) Vill se den här igen, och det vill jag göra med den första också.

Nu sitter jag och försöker hitta texter till momentet igen. Fler länkar som inte fungerar som de ska. Och en bok som vi ska ha läst till nästa vecka som inte finns att få tag på nånstans. Den är antingen utlånad eller slutsåld. Förstår inte varför det måste krångla så mycket med kurslitteraturen. Ännu roligare är ju att jag måste sitta på en söndag och plugga. Kanske skulle ha läst mer i fredags, Fast jag satt ju nästan hela dagen ändå och man orkar ju inte läsa hur länge som helst.  Det är ju tur att vi bara går till klockan 12 i veckan i alla fall. Hinner ju göra bort en del plugg efter det.  Blir nog inte att göra så mycket annat i veckan än att plugga och jag får säkert ta med mig så att jag kan plugga under nästa helg också om jag ska hinna läsa allt som ska läsas. Det kommer jag inte kunna göra ändå men försöka kan man ju i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0