Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Börja om från början

Jag var nästan klar med väskan jag virkat på, jag höll ju på med axelbandet, men jag var tvungen att ta upp allt det igen. Jag kunde inte få till slutet på axelbandet så att det blev likadant som början. Jag försökte flera gånger men det gikc bara inte hur jag än försökte. SÅ jag drog upp allt igen och ska börja om. Hoppas bara att det blir någorlunda som jag vill ha det. Men jag ska i alla fall lämna det där ett tag nu, jag har börjat sticka på en filt istället. Hittade jättefint garn på Coop, typ pastellgrönt. Jag hittade flrst ett nystan som jag hade tänkt köpa men så hittade jag det där i samma färg som var biligare så då köpte jag det istället. Fick många fler nystan än vad jag skulle ha fått emd det första garnet.
Jag är nog lite snål när jag ska köpa garn för jag vill att det ska vara billigt så att jag kan köpa flera nystan på en gång. Men det skulle ju vara kul att nån gång köpa lite dyrare garn av annan kvakitet och göra nåt a det. Det får bli nån annan gång.
Jag stickar mosstickning nu ( jag lärde mig ju det när jag började med koftan som fortfarande inte är klar) och jag tror att den kommer bli jättefin när den är färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0