Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hus

Jag har hittat ett hus här som jag blivit lite förälskad i. Varken huset eller tomten är särskilt stort men det ser så mysigt ut. Tomten är omringad av björkar och huset är ett två våningshus med jättefin veranda. Jag vill ha det :) Jag har ingen aning om hur det ser ut inuti, men jag tror att det är fint i alla fall. Man kanske borde gå förbi och fråga om man får komma in :)
Men jag skulle också vilja ha hans pappas gamla hus. Det är ganska stort och har en stor och fin tomt.  Jag fantiserade faktiskt lite om hur vi skulle ha vara möbler i vardagsrummet och vi skulle ha bott fär. Och vi skulle verkligen ha kunnat göra en jättefin trädgård där. V har planerat lite för hur vår drömträdgård skulle se ut och där skulle vi verkligen ha möjlighet att anlägga den.
Jag blir bara mer och mer sugen på hus, men det kostar ju pengar också. Så det for nog vänta många år till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0