Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Två veckor

Då har jag avklarat vecka två i min utbildning. Oj, vad mycket information det är som ska gå in. Jag kommer måsta sitta och läsa hela tiden, och det har ju varit lite si och så med det eftersom vi har flyttat. Men det börjar gå bättre nu och bara vi blir klara med den gamla lägenheten så kommer jag få mer tid. Jag har kommit i en bra klass verkar det som, men jag har inte riktigt koll på vilka jag går med än. Det kan nog ta ett tag. Speciellt som vi ska ha mycket undervisning i halvklass nu. Men jag har i alla fall pratat ganska mycket med två stycken så jag får väl hålla mig till dem.
Det känns ganska bra ändå, även om det här inte riktigt är den inriktning jag vill jobba med. det är väldigt mycket informationssökning och forskning och det vill jag inte hålla på med. Jag vill bara låna ut böcker :) Får väl försöka få mig ett sånt jobb ändå.
Vi har kimmit halvvägs i det första momentet och de är snart dags för vårt första grupparbete. Jag har inte kollat upp vad det blir än, men jag tror att jag ska göra det så att jag är lite förberedd. Nästa moment blir det mycket grupparbeten och det känns lite jobbigt. Jag tycker inte riktigt om såna.
Men än så länge går det bra som sagt. Det är väl bara att vänta och se hur det blir längre fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0