Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jag vill

För att relatera till ett tidigare inlägg, jag vill också hoppa. Men jag vet inte om jag vågar. Samtidigt så vet jag inte vad som hindrar mig. Ingenting egentligen. Det är nog bara jag som kanske tänker lite för mycket och inte riktigt vågar ta det där klivet. För det är ju bara att göra egentligen. Jag vill skapa något, kanske starta eget. Det har jag haft i tankarna ett tag, men jag måste ju komma på vad jag vill göra också. Kanske har jag gjort det nu. Men då gäller det ju att våga kliva ut från den där kanten och hoppa. Fast det är ju mycket tryggare att stå kvar. Men man måste ju våga för att vinna och egentligen har jag ju inget att förlora. Nån gång i framtiden ska jag ta tag i det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0