Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Åkpåse

Äntligen är den färdig. Den har legat i lådan nån vecka nu fakliskt. Jag hade tänkt att jag skulle sy nåt fint på den, men det får bli sen nån gång. Luvan ser lite liten ut eftersom jag gjorde om den lite, men det kan jag också fixa sen. Den blev lite bubblig i kanterna eftersom jag sydde ihop den för hårt men jag tror inte att det gör nåt. Så nu när jag avslöjat alla fel jag  gjort tänkte jag lägga in en bild så ni får se hur den ser ut.




HIttade den här minifilten som jag gjorde för ett bra tag sen. Tänkte att man kunde ha den i en vagn eller nåt, men risken är väl att den blev i minsta laget ändå. Men i så fall är det väl bara att göra en ny. Både filten och åkpåsen är stickade i mosstickning.


Kommentarer
Postat av: sara

Vad duktig du är.

2009-02-11 @ 11:49:31
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Sofia

Annars kan du ju virka en rad med tex vita mormorrutor runt?? så blir den lite större.

2009-02-11 @ 12:13:55
URL: http://trasigleksak.wordpress.com
Postat av: Mochride

Sara: Tack :)

Sofia: Jo jag funderar på att virka nåt runt, men det får som sagt bli lite senare i så fall.

2009-02-11 @ 12:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0