Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En liten ligist

Freja kan vara helt tokig ibland. Hon får såna där ryck när hon bara rusar runt i hela lägenheten. Hon ska in i garderoberna när vi lägger in kläder och hon måste in i förrådet, så fort man öppnar dörren dit kommer hon springande.
Ibland blir man helt galen på henne. Som nu de senaste dagarna. Vi har haft besök av både min syster och K:s kusin. De har varit här olika dagar och har fått sova på vår extramadrass i vardagsrummet. Tyvärr så är det lite hål i madrasstyget och Freja ska ju in i de där hålen hela tiden. Det är inte lätt att få ut henne igen. Men vi har lyckats till slut. Senaste gången fick hon vara där för jag orkade inte bry mig. Hade lite koll på henne så att hon inte skulle fastna och så, men annars fick hon klara sig själv och hon kom ut efter ett tag. Det kan vara riktigt irriterande när hon håller på så där. Det går inte att bädda utan att hon ska vara där och leka med sängkläderna och riva en på fingrarna om man kommer i vägen. Och ibland när vi äter ska hon också vara med och undrar vad vi äter.
Men den mesta tiden är hon jättefin och vill vara med och gosa hela tiden. Det är kul med en så social katt även om hon kan vara i vägen ibland. Och hon är jättesöt när hon ligger i soffan och sover. :)


Freja myser i en påse hon hittade när jag la in tvätten i garderoben.



Här har hon upptäckt att det finns nåt intressant i akvariet

Kommentarer
Postat av: Nina

Hon behöver en egen liten madrass med hål i som hon kan leka i bäst hon vill :)

Men jag tycker hon var ganska duktig när jag sov hos er söndag till måndag, för då var hon väl inte värst när jag skulle bädda i alla fall :)

Och hon är bra söt i den där påsen :)

Kanske är tur att hon inte kan komma upp och sitta vid akvariet med fiskarna? :)

2009-01-10 @ 15:30:49
URL: http://wicins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0