Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Loppis

Var på loppis idag igen, men inte för att köpa nåt utan faktiskt för att sälja. Det var första gången och det var ganska kul. Men jag kan inte fatta hur mycket folk det var. Det var hur mycket som helst! Jag tyckte det var mycket folk förra gången, men det var ännu mer nu. Jag vet inte hur många som stod och sålde saker. Men det gick ganska bra ändå. Det var mycket som vi inte fick sålt, men vi blev ändå av med en del bra grejer. Det beror ju på vad folk är ute efter och så tror jag att det är ganska svårsålt överhuvudtaget när det är så många där. Vi hade inga speciella grejer heller. Men vi ska aboslut prova fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0