Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mikael Wiehe

Var på Trästocksfestivalen i fredags och såg Mikael Wiehe. Tyvärr missade vi de första låtarna eftersom vi var lite sena med att ta oss dit, men resten hörde vi i alla fall. Jag kunde inte se nånting för det vara en massa folk i vägen hela tiden och jag är ju inte så lång. Men K kunde se honom, så det var ju kul för honom i alla fall. Tyvärr kunde vi inte höra nåt av det han sa mellan låtarna eftersom ljudet var lite dåligt då och så var det kanska mycket ljud runt omkring också.
Det hade visst varit 10.000 som hade sett honom. Visst var vi många, men att vi var så många trodde jag inte. Det var nytt publikrekord och det är ju kul.
K såg honom när han var här 2006 också, men det var första gången för mig. Jag visste inte ens vem det var innan jag och K träffades, men eftersom han lyssnar mycket på honom så har jag lärt mig att tycka om hans musik också. Det var kul att se honom live.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0