Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saknar dig!

Jag, pappa och farfar åkte till Gällivare igår. Det var nära att vi krockade med en ren vid två olika tillfällen, men det gick bra som tur var. Vi kom fram lagom till middagen och det var grillspätt, potatissallad och potatisgratäng. Det var riktigt gott.
Idag har vi inte gjort så mycket. Vi var in till centrum en sväng och kollade lite fiskegrjer och åt lunch. Imorgon ska vi kanske spela lite minigolf.
Det känns så tomt utan min älskling. Hann ju knappt säga hej då eftersom han for till jobbet innan jag klev upp igår och jag hann inte träffa honom nåt mer innan vi skulle åka. Saknar honom jättemycket och tänke på honom hela tiden. Som tur är finns det ju telefon :)  Vi ska stanna till på torsdag, men jag har redan lite hemlängtan. Vill ju hem till honom. Känslorna blir alltid starkare när jag är ifrån honom så här och jag vill bara hem och krama om honom och tala om för honom hur mycket jag älskar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0